Радіовійни
Велике місто не може жити без комунікацій, а маcштабна гра без зв’язку. Уявіть собі, як будуть взаємодіяти далеко розташовані групи, якщо їх позбавити цієї можливості. А що, якщо ми пошлемо групу противника в іншому напрямку, або використаємо для власного прикриття. Якщо зможемо маніпулювати інформацією противника — зможемо маніпулювати і ним самим.
Мені відомо чотири способи радіо війни. Це глушіння, прослуховування, дезінформування і пошук. Всі способи передбачають, що ми знаємо на якій частоті противник. Якщо це для вас покищо секрет то сканер каналів, який є вбудований в багатьох добрий раціях може вам знадобитись. Але тільки в тому випадку якщо ви везучий :)
Головне завдання не дати противнику обмінюватись інформацією. Локальні групи відрізані від командування починають діяти на свій розсуд. А що найголовніше, часто в супереч один одному. Можна використати спеціальний пристрій для глушіння, або просто зажати тангенту на рації. Варто врахувати те, що радіус дії не такий вже й великий. Тотальне глушіння нам дасть набагато менше результату, а ніж короткотривале в самий потрібний момент. Наприклад, це може бути, перед штурмом. Якщо ми хвилину перед тим засмітимо ефір то позбавимо можливості передати інформацію про напад. Зразу ж подіє і психологічна сторона — гравцям почне здаватись, що вони самі, і відрізані від всіх, а відповідно почнеться легка паніка. Короткотривале глушіння ще добре тим, що воно не дає можливості пристосуватись до відсутності сигналу, на відміну від довгого. До того ж не так швидко сядуть ваші акумулятори.
Плюси: сильний інструмент для демотивації противника.
Мінуси: По-перше, якщо станеться якийсь нещасний випадок, то ми можемо позбавити зв’язку з світом гравців. Постійна передача даних садить швидко акумулятори.
Захист: Використання нестандартних каналів і перехід на запасну частоту на початку глушіння. Знати чітко своє завдання і мінімізувати залежність від зв'язку.
Були випадки, коли треба було прочитати надпис на дереві і передати її першим на базу. Але гравець, щоб прискорити передачу даних скористався рацією і тим самим повідомив противника. Звісно противник відніс цю інформацію швидше.
Плюси: Противник може до останнього моменту навіть не підозрювати, що його слухають.
Мінуси: Можуть підсунути фальшиву інформацію. Багато не потрібного сміття на каналі.
Захист: Використання нестандартних каналів. Якщо передавати фальшиву інформацію то можна по діях противника взнати чи вас слухають. А головне не передавати стратегічну інформацію (кількість, координати, схованки....)
Другий випадок дає нам набагато більші можливості. Ми можемо не тільки запитати стратегічно важливу інформацію, а і, наприклад, натравити дві групи один на одну. Якщо переборщити то нас викриють. Треба бути обережними, щоб вас не впізнали. І взагалі саме краще таке діло доручати новачкам, оскільки їх голос ніхто ще не запам’ятав.
При правильному використанні ваш противник нічим не буде відрізнятись від маріонетки.
Плюси: Дуже потужний інструмент впливу і випитування інформації.
Мінуси: Можна заплутати власних гравців.
Захист: Памятайте імена і голос всіх, хто має право вам віддавати команди. Подумайте перед тим, як відповідати на питання. Можете користуватись динамічними паролями.
Колись мова йшла про спроби пошуку через направлені антени, але наскільки мені відомо це далеко не зайшло. Сигнал слабкий, ще й до того ж триває коротко.
Доречі. Часто гравці не користуються гарнітурою. Якщо зажати тангенку, то можна почути місце знаходження засади. Така сама ситуація вночі з раціями, які підсвічуться коли приймають сигнал.
Плюси: Можеш будувати свої дії, знаючи про віддаль до противника.
Мінуси: Інформація дуже приблизна
Захист: Передача короткими відрізками і зміна позиції після цього
Мені відомо чотири способи радіо війни. Це глушіння, прослуховування, дезінформування і пошук. Всі способи передбачають, що ми знаємо на якій частоті противник. Якщо це для вас покищо секрет то сканер каналів, який є вбудований в багатьох добрий раціях може вам знадобитись. Але тільки в тому випадку якщо ви везучий :)
Глушіння сигналу
Головне завдання не дати противнику обмінюватись інформацією. Локальні групи відрізані від командування починають діяти на свій розсуд. А що найголовніше, часто в супереч один одному. Можна використати спеціальний пристрій для глушіння, або просто зажати тангенту на рації. Варто врахувати те, що радіус дії не такий вже й великий. Тотальне глушіння нам дасть набагато менше результату, а ніж короткотривале в самий потрібний момент. Наприклад, це може бути, перед штурмом. Якщо ми хвилину перед тим засмітимо ефір то позбавимо можливості передати інформацію про напад. Зразу ж подіє і психологічна сторона — гравцям почне здаватись, що вони самі, і відрізані від всіх, а відповідно почнеться легка паніка. Короткотривале глушіння ще добре тим, що воно не дає можливості пристосуватись до відсутності сигналу, на відміну від довгого. До того ж не так швидко сядуть ваші акумулятори.Плюси: сильний інструмент для демотивації противника.
Мінуси: По-перше, якщо станеться якийсь нещасний випадок, то ми можемо позбавити зв’язку з світом гравців. Постійна передача даних садить швидко акумулятори.
Захист: Використання нестандартних каналів і перехід на запасну частоту на початку глушіння. Знати чітко своє завдання і мінімізувати залежність від зв'язку.
Прослуховування
Отримуючи інформацію від противника ми можемо передбачати всі його дії і вчасно на них реагувати. Також, ми будемо знати про чисельність людей на стороні противника, сховані предмети і тд. В деяких випадках можна дойти до наглості і запитати де вони є. Ви можете виділити одну людину, яка буде слухати канал противника і якщо почує якусь корисну на даний час інформацію, то повідомить вас.Були випадки, коли треба було прочитати надпис на дереві і передати її першим на базу. Але гравець, щоб прискорити передачу даних скористався рацією і тим самим повідомив противника. Звісно противник відніс цю інформацію швидше.
Плюси: Противник може до останнього моменту навіть не підозрювати, що його слухають.
Мінуси: Можуть підсунути фальшиву інформацію. Багато не потрібного сміття на каналі.
Захист: Використання нестандартних каналів. Якщо передавати фальшиву інформацію то можна по діях противника взнати чи вас слухають. А головне не передавати стратегічну інформацію (кількість, координати, схованки....)
Дезінформація
Тут ми можемо поділити на два підтипи. У першому, ми передаємо інфомацію по своїх каналах, в другому по противника. Якщо це наш канал то треба буде обережним щоб не запутати власних бійців. Для цього можна звернутись, наприклад, до неіснуючого гравця або ж когось завчасно попередити. Цей спосім має сенс тільки, якщо нас слухають або ми хочемо перевірити, чи нас слухають. Можна час-від-часу робити для профілактики.Другий випадок дає нам набагато більші можливості. Ми можемо не тільки запитати стратегічно важливу інформацію, а і, наприклад, натравити дві групи один на одну. Якщо переборщити то нас викриють. Треба бути обережними, щоб вас не впізнали. І взагалі саме краще таке діло доручати новачкам, оскільки їх голос ніхто ще не запам’ятав.
При правильному використанні ваш противник нічим не буде відрізнятись від маріонетки.
Плюси: Дуже потужний інструмент впливу і випитування інформації.
Мінуси: Можна заплутати власних гравців.
Захист: Памятайте імена і голос всіх, хто має право вам віддавати команди. Подумайте перед тим, як відповідати на питання. Можете користуватись динамічними паролями.
Пошук
Нажаль, по цій темі багато не розкажу. Є одна річ, яка вам точно пригодиться — якість звуку. Якщо він чіткий і голосний, значить противник рядом. Якщо сигнал пропадає, значить мішає горб. По якості звуку, місцевості і потужності рації можна судити про більш точну віддаль.Колись мова йшла про спроби пошуку через направлені антени, але наскільки мені відомо це далеко не зайшло. Сигнал слабкий, ще й до того ж триває коротко.
Доречі. Часто гравці не користуються гарнітурою. Якщо зажати тангенку, то можна почути місце знаходження засади. Така сама ситуація вночі з раціями, які підсвічуться коли приймають сигнал.
Плюси: Можеш будувати свої дії, знаючи про віддаль до противника.
Мінуси: Інформація дуже приблизна
Захист: Передача короткими відрізками і зміна позиції після цього
1 коментар