Першочергова ціль
Ліс, засада. На проти вас противник, який вас ще не помітив. І вас є тих декілька секунд, щоб зробити вибір в кого випустити цю саму першу чергу шарів, після якої і почнеться хаос. Звісно, якщо є конкретна ціль (VIP) питання відпадає саме собою і ви можете важайти, що вам сильно пощастило. Але як вибрати саму важливу ціль з команди читайте нижче.
Давайте спочатку визначемо, що ми важаємо самою важливою мішеню. Для мене в, першу очередь це гравець, який не не так сильно фізичну сильний, як морально. Таке собі ядро команди. Якщо ми пошлему цю люди в мертвятник то дух решти команди впаде. Це не обовязково має бути командир. Досить часто буває, що офіційних командир команди не є його фактичним лідером. Звісно він приймає рішення, але психологічно він чуток відстає.
Самий простий спосіб дивитись на людей перед грою. Переважно на цю людину всі повертають очі, коли треба прийняти якесь рішення за команду. Цей неосознаний рух може робити навіть командир, якоби чекаючи погодження, що він зробив все правельно.
Спосіб номер два — вже на місці, шукайте самого рослабленого в групі противника. Люди з стажем не такі залякані, як їх молодші сокомандники. Вони йдуть прямо, не ховаться за дерева, досить часто навіть не тримає руку на приводі. Шукайте людей в яких є карта і компас, які чітко спілкуються по рації, часто оглядають остальних гравців.
Досить часто тільки одна людина знає де знаходиться група і куди їм йти. Відповідно без цієї людини група розгублюється.
Ну і не варто забувати про кулеметчиків. Це достатньо грізна сила, при правельно використанні. Нажаль це ще більша сила психологічного впливу. Люди їх бояться. І коли ми вбиваємо кулеметчика ми якби морально позбавляємо противника важких сил і нам залешається тільки добити їх. Це дуже сильний психологічний вплив, не забувайте про це.
Снайперів я пропоную залишати на закуску, досить часто вони абсолютно безобідні.